Anthropological Notebooks, ‎1408-032X

Fachzeitschrift: Zeitschrift

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. The Politics of Micro-Decisions:
  2. What germany's educational system can learn from sweden's engagement with Hip-Hop culture
  3. Underestimation of personal carbon footprint inequality in four diverse countries
  4. Vorwort
  5. Accounting, Auditing and Accountability Journal
  6. Setting the agenda for climate assemblies. Trade-offs and guiding principles
  7. Entwicklung und Perspektiven des Maßgeblichkeitsprinzips
  8. The transcultural and artscience
  9. Appreciation of multilingual teaching activities by secondary school students in Germany: findings from a quasi-experimental intervention study on teaching French
  10. An innovative teaching approach in Engineering Education to impart reflective digitalization competences
  11. Von der Theorie zur Erfahrung
  12. Taking the heterogeneity of citizens into account: flood risk communication in coastal cities - a case study of Bremen
  13. Monitoring Educational Organizations’ Culture of Sustainable Consumption
  14. Überprüfung eines Kompetenzmodells und Messinstruments zur Strukturierung allgemeiner pädagogischer Kompetenz in der universitären Lehrerbildung
  15. KoLaS
  16. The principles of international space law and their relevance to space industry contracts
  17. Systemtheorie II
  18. Ambidextrous leadership for innovation
  19. Professionelle Koordination
  20. Der Cyborg
  21. "Wir wissen nicht, was wir tun sollen" - Expertisierte Raumaneignung und -konstruktion
  22. Misestimations as a barrier to climate action
  23. From Geopolitics to Geoeconomics
  24. Rausch als "ästhetischer Zustand"
  25. OBI
  26. Die Ruhe selbst
  27. Vereint in Freizeit und Reisen
  28. Mobile Unterhaltung
  29. International Workshop (2019): "The LOSC 25 Years After its Entry into Force: Between Comprehensiveness and Exceptionalism”
  30. Solid solution treatment on strength and corrosion of biodegradable Mg6Ag wires
  31. Qualifizierung und Motivation von Studierenden und Hochschulabsolventen für eine Existenzgründung - Curricularmaterial und Dozentenleitfaden