Algal Research, ‎2211-9264

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. Erschienen

    Utilization of phenolic compounds by microalgae

    Lindner, A. V. & Pleißner, D., 01.09.2019, in: Algal Research. 42, 9 S., 101602.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenÜbersichtsarbeitenForschung

  2. Erschienen

    Characterization of selected microalgae and cyanobacteria as sources of compounds with antioxidant capacity

    Almendinger, M., Saalfrank, F., Rohn, S., Kurth, E., Springer, M. & Pleissner, D., 01.03.2021, in: Algal Research. 53, 102168.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Zuletzt angesehen

Aktivitäten

  1. Vortrag „Visualizing a thousand Years: On Jewish Cemeteries and the dH Situation“
  2. Der Einsatz von narrativen Interviews im Rahmen des Design-Based-Research
  3. Salongespräch des Netzwerks Geschlechter- und Diversitätsforschung
  4. Kolloquium im Institut für VWL 2011
  5. Fate of pharmaceuticals in the environment.
  6. Demand to act and spontaneous mental contrasting
  7. Lernortkooperation qua Lernplattform? – Perspektiven der Akteur*innen zu Lernbegleitung
  8. International Application of Intensive, Project-Based Sustainability Professional Development for In-Service Primary School Teachers
  9. 72nd Annual Meeting of the Academy of Managment - AOM 2012
  10. 8th International Interpretive Policy Analysis Conference - IPA 2013
  11. Karlstad Universität (Externe Organisation)
  12. Organization of American Historians 1997
  13. Innovationsland Schweiz. Zum Verständnis der Schweiz und ihrer Zukunft
  14. Going Green: Connecting German and American students through sustainability projects
  15. Leuphana Universität Lüneburg (Organisation)
  16. Bildung für eine nachhaltige Entwicklung in Schulen - 2013
  17. Violence against children in times of COVID-19 – A blind spot.
  18. Arbeitsumfeld im Alter attraktiv gestalten. Der Later Life Workplace Index (LLWI)
  19. 37th EGOS Colloquium - EGOS 2021
  20. Dritte Jahrestagung im Rahmen des Promotionsschwerpunkts „Dimensionen der Sorge“
  21. „(Qualitative) Empirische Forschung?”
  22. Becoming a competent teacher in education for sustainable development
  23. Scaffolding guided inquiry-based chemistry education at an inclusive school, mit Dominic Klika