Journal of Consumer Marketing, ‎0736-3761

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. Individual Life Events and Blood Giving

    Soliman, M. & Boenigk, S., 18.10.2019, in: Journal of Consumer Marketing. 36, 7, S. 926-938 13 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  2. Differentiating customer engaging behavior by targeted benefits: an empirical study

    Braun, C., Batt, V., Bruhn, M. & Hadwich, K., 2016, in: Journal of Consumer Marketing. 33, 7, S. 528-538 11 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  3. Erschienen

    Achieving consumer trust on Twitter via CSR communication

    Kollat, J. & Farache, F., 2017, in: Journal of Consumer Marketing. 34, 6, S. 505-514 10 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  4. Erschienen

    Buying organic: Decision-making heuristics and empirical evidence from Germany

    Moser, A. K., 2016, in: Journal of Consumer Marketing. 33, 7, S. 552-561 10 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  5. Erschienen

    Thinking Green, Buying Green? Drivers of Pro-Environmental Purchasing Behavior

    Moser, A. K., 11.05.2015, in: Journal of Consumer Marketing. 32, 3, S. 167-175 9 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet