Environmental Education Research, ‎1350-4622

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. Erschienen

    Levels of indicator development for education for sustainable development

    Rode, H. & Michelsen, G., 02.2008, in: Environmental Education Research. 14, 1, S. 19-33 15 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  2. Erschienen

    Sustainable university research and development: inspecting sustainability in higher education research

    Beringer, A. & Adomssent, M., 01.12.2008, in: Environmental Education Research. 14, 6, S. 607-623 17 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  3. Erschienen

    Knowledge integration: A key challenge for transdisciplinary cooperation

    Godemann, J., 01.12.2008, in: Environmental Education Research. 14, 6, S. 625-641 17 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  4. Erschienen
  5. Erschienen
  6. Erschienen

    Understanding and Communicating Climate Change in Metaphors

    Niebert, K. & Gropengiesser, H., 01.06.2013, in: Environmental Education Research. 19, 3, S. 282-302 21 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  7. Erschienen

    Guest Editors of Special Issue: Sustainability in higher education research

    Beringer, A., Adomßent, M. & Scott, W., 12.2008, in: Environmental Education Research. 14, 6, S. 603-606 4 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenAndere (Vorworte. Editoral u.ä.)Forschung

  8. Erschienen

    How secondary-school students deal with issues of sustainable development in class*

    Kater-Wettstädt, L., 02.11.2018, in: Environmental Education Research. 24, 11, S. 1565-1580 16 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  9. Erschienen

    Seeking sustainability competence and capability in the ESD and HESD literature: an international philosophical hermeneutic analysis

    Shepard, K., Rieckmann, M. & Barth, M., 03.04.2019, in: Environmental Education Research. 25, 4, S. 532 - 547 16 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  10. Erschienen

    Teaching about sustainability through inquiry-based science in Irish primary classrooms: the impact of a professional development programme on teacher self-efficacy, competence and pedagogy

    Murphy, C., Smith, G., Mallon, B. & Redman, E., 02.08.2020, in: Environmental Education Research. 26, 8, S. 1112-1136 25 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Vorherige 1 2 Nächste